Kebebasan Kewangan

 


 

Semua program PPC seperti Google AdSense, program affiliate seperti Program Affiliate Hyprobulksms, atau apa jua affiliate seperti penjualan ebook tidak akan menjadi lumayan kepada anda jika anda tidak ingin take action! Ini bukan program “skim cepat kaya” atau "Multi-level Marketing" tetapi perniagaan affiliate yang mantap dan evergreen.

Anda perlu TAKE ACTION dan rajin sekiranya anda ingin berjaya bergelar seorang IM.

Peluang yang tidak diabaikan pasti membawa keuntungan! Mahu berubah kepada BEBAS HUTANG, BEBAS KEWANGAN? Saya akan tunjukkan jalannya!, jika mahu berubah BERTINDAKLAH CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!

 


Kebenaran di sebalik pemasaran affiliate?

Usahawan internet, satu gelaran yang tidak asing lagi pada kita yang mendengarnya. Pada saya gelaran ini boleh disandang oleh sesiapa sahaja yang memahukannya, bezanya cuma pada pemilihan perniagaan online yang betul atau salah, dan juga cara menjalankan pemasaran perniagaan tersebut. Tiada keraguan yang patut anda ragukan tentang teknik pemasaran affiliate. Saya amat yakin!, tiada keraguan. Apa-apa sahaja yang saya pernah baca dan belajar tentang perkara ini membuatkan saya agak teruja. Saya juga kerap memuat turun maklumat berkaitan teknik affiliate sama ada yang percuma dan juga berbayar, semua pendedahan yang saya dapati kadangkala masuk akal dan kadangkala ianya tidak.

Saya agak malu untuk menyatakan kepada anda tentang berapa banyak saya saya habiskan untuk membuat sampah, ini semua kerana teknik pemasaran affiliate juga. Tidak kurang juga telah menjadi mangsa penipu atau selalunya dipanggil scammer, yang terdiri daripada para IM Malaysia dan antarabangsa. Terlampau banyak penipu yang menanti mereka yang masih tercari-cari teknik pemasaran affiliate yang betul. Golongan ini dahagakan maklumat dan amat mudah ditipu, ironi mereka ditipu dengan menggunakan teknik pemasaran affiliate yang digunakan oleh para penipu. Anda pening? hehehe.

Bolehkah anda menghasilkan wang di internet?

Ya!... sudah tentu anda boleh bekerja dan membuat wang secara online menggunakan internet. Saya sudah melakukannya, salah satu perniagaan saya adalah melalui program affiliate. Untuk tujuan ini saya telah memilih program affiliate Malaysia yang paling sempurna iaitu program affiliate hyprobulksms. Kelihatannya mungkin saya akan menjalankan perniagaan online dan perniagaan offline ini selama-lamanya. Salah satu impian saya adalah bersara dari alam pekerjaan dengan awal dan hidup selesa. Buat masa sekarang ini saya hanya berhenti kerja, bukan bersara dari kerja huhuhu. Hyprobulksms membuka mata hati saya, berapa lama saya perlu bekerja bermatian makan gaji untuk memberi kekayaan kepada majikan saya. Jangan haraplah saya mahu macam itu lagi.

Baiklah, saya mahu mendedahkan satu lagi rahsia kekayaan kepada anda semua. Sebahagian besar dari apa yang saya baca mengatakan bahawa affiliate adalah cara terbaik untuk memulakan perniagaan dari rumah. Kerana itu saya rasakan berbaloi untuk membeli idea tersebut, sebagai contoh ialah ratusan jutaan orang mencari jawapan di internet setiap hari, dan jutaan dollar dihabiskan untuk mendapatkan jawapan-jawapan tersebut. Mereka sebagai pengguna internet sentiasa mencari dan menginginkan sesuatu. Saya pula memiliki sesuatu yang mungkin mereka cari. Katakan mereka mahu suatu alat yang boleh membuat mereka menghantar beribu-ribu SMS kepada pelanggan mereka, tentu mereka berpotensi mencari saya yang menyediakan sistem hyprobulksms yang boleh menghantar SMS pukal atau disebut juga sebagai bulk SMS. Inilah salah satu daripada peranan tenik pemasaran affiliate.

Wang yang anda mahukan itu sebenarnya memang sudah ada dalam senarai! inilah cara buat duit mudah yang saya maksudkan.

Usahawan internet pernah berkata, "wang berada di dalam senarai" tetapi anda tahu ke senarai apa?, sebenarnya ada macam-macam senarai, tetapi untuk teknik pemasaran online sudah tentu ianya adalah senarai email. Memang betul setiap orang membenci spam, saya juga sama. 24/7 memenuhi kotak email saya dan mungkin juga anda . Buat masa ini saya masih belum betul-betul berminat untuk pemasaran email. Yang nyata setiap usahawan internet mempunyai laman web atau blog untuk menjalankan program affiliate. Saya menyediakan satu blog "Hyprobulksms Affiliate Program Review" untuk menjalankan program hyprobulksms.

Lihat pada kehidupan saya kini, saya sudah pun berjaya merangkak keluar dari dunia kerja makan gaji. Tiada lagi suara bising majikan yang menyakitkan telinga dan hati saya. Kerja saya sekarang giat menjalankan perniagaan hyprobulksms dan kadangkala saya hanya perlu klik ke bahagian hyprobulksms login untuk menyemak jumlah komisyen yang saya kumpul. Amat mudah!

Kejayaan menyertai affiliate dari program hyprobulksms

Saya bukan hipokrit untuk menceritakan kejayaan saya. Jualan pertama saya secara online untuk pakej hyprobulksms saya hanya dapat dijual setelah hampir 1 bulan saya berhempas pulas mencari dan menimba ilmu pemasaran affiliate yang betul. Saya mempunyai latar belakang keusahawanan internet sejak dari dulu sebelum saya mengenali hyprobulksms pun sudah mengambil banyak masa. Apatah lagi mereka atau anda yang tidak mempunyai sebarang asas perniagaan internet atau perniagaan online? bagaimana anda mahu menjana pendapatan kalau hanya mahu mengharapkan kaedah pemasaran affiliate secara offline sahaja? memang tidak dinafikan kaedah pemasaran offline untuk program hyprobulksms ini dapat memberi keuntungan yang amat besar. Tetapi ianya agak memenatkan!, memang memenatkan! jangan jadi hipokrit dengan mengatakan ianya tidak menjerihkan tenaga anda dengan banyak.

Rahsia pemasaran affiliate untuk jualan pertama saya? Saya mengatakan ianya adalah secara kebetulan sahaja. Tidak ada rahsia khas dalam pemasaran affiliate, jangan jadi terlalu obses sehingga perlu membeli ebook dari usahan internet Malaysia. Rahsia itu hanya pengalaman anda semasa menjalankan perniagaan affiliate, masakan pengalaman boleh dijual beli?. Jadi, simpan sahaja duit anda dari kena scam oleh penjual ebook tersebut.

Jika anda benar-benar serius mahu menjadi usahawan affiliate, maka adalah lebih baik anda memberi kesudian meneliti program affiliate hyprobulksms. Saya sudah mengorbankan masa berbulan-bulan untuk mengkaji dan mengenali program ini, ada juga teknokrat hyprobulksms yang saya sudah jumpa bersua muka dengannya. Inilah program affiliate yang paling baik yang saya pernah jumpa di Malaysia ini.

Link di bawah ini akan membawa anda ke laman web saya. Jika hanya ada setitik perasaan serius yang ada pada anda untuk menjadi usahawan affiliate, adalah lebih baik anda klik sahaja dulu dan mendaftar affiliate hyprobulksms secara percuma dahulu, timba sebanyak mana ilmu yang anda perlukan dan mulakan pembayaran setelah keazaman anda untuk berjaya telah muncul. Jika anda masih ragu-ragu, saya ingin meminta maaf kerana mengambil banyak masa anda supaya membaca artikel panjang yang mengarut ini. Percayalah ianya memang pasti membuahkan hasil kepada orang yang telah mula berasa muak bekerja makan gaji. Apa tunggu lagi... Daftar segera!

0 ulasan:

Post a Comment

Pihak blog Hyprobulksms Affiliate Program Review sentiasa mengharapkan komen dan pandangan dari anda. Semua komen adalah DOFOLLOW. Sila komen dengan beretika, terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

BlogMalaysia.com

Business Blogs - Blog Rankings Top Blogs Business TopOfBlogs Blogarama - Blog Directory Business Blogs Blog Directory hyprobulksms teknik pemasaran affiliate program affiliate Malaysia

Mengikuti Blog Ini