Kebebasan Kewangan

 


 

Semua program PPC seperti Google AdSense, program affiliate seperti Program Affiliate Hyprobulksms, atau apa jua affiliate seperti penjualan ebook tidak akan menjadi lumayan kepada anda jika anda tidak ingin take action! Ini bukan program “skim cepat kaya” atau "Multi-level Marketing" tetapi perniagaan affiliate yang mantap dan evergreen.

Anda perlu TAKE ACTION dan rajin sekiranya anda ingin berjaya bergelar seorang IM.

Peluang yang tidak diabaikan pasti membawa keuntungan! Mahu berubah kepada BEBAS HUTANG, BEBAS KEWANGAN? Saya akan tunjukkan jalannya!, jika mahu berubah BERTINDAKLAH CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!

 


Teknik pemasaran affiliate online

Salam sejahtera dan apa khabar kepada semua pengunjung blog program affiliate Malaysia yang terbaik setakat ini!

Ramai diantara kita yang telah pun mencuba bemacam jenis perniagaan online ataupun perniagaan offline, namun mereka telah mencuba bertahun-tahun lamanya tetapi masih lagi dirundung kegagalan.

Apakah punca kegagalan tersebut? Ramai yang menyalahkan perniagaan tersebut dan beranggapan ianya kurang sesuai, sama seperti saya satu ketika dulu. Sering bertukar-tukar bisnes untuk berjaya didalam dunia internet marketing. Jika mereka menemui program affiliate Malaysia yang terbaik sekalipun seperti "Program Affiliate HyprobulkSMS", mereka juga akan menemui kegagalan!. Pada saya, apa saja program sebenarnya bukanlah kayu pengukur kejayaan sesorang.

Tetapi setelah saya mengkaji dan meneliti serta menggunakan konsep daripada IM Malaysia tersohor, tidak perlulah saya menyenaraikan nama mereka disini. Saya mempelajari teknik daripada orang yang digelar IM dalam dunia pemasaran internet (internet merketing). Saya mengkaji lebih kurang 7-8 nama orang yang terlibat dengan pemasaran internet. Mengapa IM ini menjadi begitu berjaya walaupun segelintir mereka tidak menjalankan program hyprobulksms? sebenarnya mereka tahu ianya program affiliate Malaysia yang terbaik sekali!. Itu hak mereka, saya tidak persoalkan atau pertikaikan semua itu, walaupun pada saya ianya satu kerugian bila tidak mengaplikasi ilmu pemasaran internet untuk perniagaan hyprobulksms!

Cara yang paling efektif pada ilmu pemerhatian saya adalah terhadap beberapa persamaan besar yang mereka kuasai dan gunakan untuk terus bergelar IM Malaysia yang berjaya sehingga ke peringkat global juga!.

Mereka sebenarnya mempunyai 4 persamaan yang sebenarnya nyata, dan tidak mampu disembunyikan lagi sebenarnya. Jika mereka mengatakan ianya rahsia, maka itu adalah untuk periuk nasi tambahan mereka untuk mengadakan seminar atau menjual ebook mereka. Saya sama sekali tidak menggalakkan anda semua membayar untuk mengetahui semua ini. Inilah salah satu faedah anda sebagai pengunjung blog "hyprobulksms review" saya. Ilmu adalah percuma untuk anda!

4 persamaan Rahsia Internet Marketer Malaysia yang berkesan adalah seperti:

  1. Mereka tahu membuat website atau blog mereka sendiri supaya mereka bebas meletakkan segala maklumat yang mereka mahu ke dalam website atau blog mereka untuk menjalankan aktiviti pemasaran internet (internet marketing).
  2. Mereka mempunyai sistem autoresponder dan mahir menggunakan email untuk melakukan kempen menjual produk atau mencari downline mereka.
  3. Mereka menggunakan kos yang rendah untuk kempen pemasaran internet mereka, dan adakalanya mereka mencari yang PERCUMA.
  4. Mereka mencuba setiap peluang yang ada walaupun kecil dengan berani bermodal untuk ilmu, berani mencuba walaupun berhadapan dengan risiko kegagalan.

Waktu saya baru bermula berkecimpung dunia IM , saya sering mencuba dan sering juga saya gagal. Saya mencari dimana silapnya cara saya. Sudah berbagai produk dan program saya sertai dan cuba jual secara online tetapi tak pernah juga mahu berjaya, duit pun habis, cari downline tak pernah nak dapat, akhirnya berbalik juga buat bisnes secara offline. Tidak dinafikan kaedah pemasaran offline amat menguntungkan juga, tetapi apabila dikira pula masa yang telah saya gunakan, duit minyak yang habis pergi meeting dan table-talk sana sini, memang berbaloi tapi tak berbaloi! (anda faham ayat ini?). Memang memenatkan apabila melakukan bisnes offline.

Kerana sudah terlalu penat saya mulai sedar yang saya selama ini telah mengikuti formula yang salah. Saya mula belajar membina website dan blog untuk semua perniagaan online saya. Sebagai contoh adalah blog "program affiliate Malaysia" saya yang menceritakan tentang "hyprobulksms" seperti yang anda semua lihat sekarang ini. Saya mula belajar menggunakan autoresponder sendiri supaya dapat melancarkan kempen email saya untuk melakukan pemasaran online.

Keputusannya yang ketara adalah setiap pemasaran yang saya lakukan secara online mendapat sambutan yang amat menggalakkan berbanding dengan kaedah pemasaran secara offline seperti yang pernah saya gunakan sebelum ini.

Ini adalah ilmu wajib untuk menjadi internet marketer yang berjaya, segala kebaikkan dan faedahnya akan dapat dinikmati dengan kadar yang lebih cepat dan keuntungannya meningkat dengan lebih banyak. Ilmu ini bukan sahaja terhad untuk menjual ebook, perisian atau perkhidmatan semata-mata. Ilmu pemasaran internet ini sememangnnya amat berguna untuk memasarkan apa sahaja perniagaan, yang paling menguntungkan adalah perniagaan yang mempunyai plan affiliate. Saya bukan meminta anda supaya menyertai program hyprobulksms secara hipokrit, tetapi saya disini sekadar mahu berkongsi ilmu dengan anda semua yang sudi mencarinya sehingga sampai ke blog saya.

Sampai disini dahulu penyampaian saya untuk kali ini, teruskan menjelajahi blog ini untuk menimba segala ilmu yang saya kongsikan bersama. Assalamualaikum, bersua lagi kita dengan entri blog yang lebih mantap akan datang, Insyallah.

Daftarlah menjadi ahli hyprobulksms sekarang kerana dengan menyertai keahlian program ini anda sudah pun berjaya memilih program affiliate terbaik untuk anda. Seterusnya bonus menyertai keahlian hyprobulksms bersama saya juga untuk mendapatkan 3 dari 4 ilmu seperti yang saya kongsikan di atas dengan secepat mungkin. Buat apa pilih cara susah, sedangkan cara yang mudah tersergam indah di depan mata anda.

Terima kasih semua.

1 ulasan:

Sarah said...

Mantap betul...

- http://dreamvacationlife.blogspot.com

Post a Comment

Pihak blog Hyprobulksms Affiliate Program Review sentiasa mengharapkan komen dan pandangan dari anda. Semua komen adalah DOFOLLOW. Sila komen dengan beretika, terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

BlogMalaysia.com

Business Blogs - Blog Rankings Top Blogs Business TopOfBlogs Blogarama - Blog Directory Business Blogs Blog Directory hyprobulksms teknik pemasaran affiliate program affiliate Malaysia

Mengikuti Blog Ini