Kebebasan Kewangan

 


 

Semua program PPC seperti Google AdSense, program affiliate seperti Program Affiliate Hyprobulksms, atau apa jua affiliate seperti penjualan ebook tidak akan menjadi lumayan kepada anda jika anda tidak ingin take action! Ini bukan program “skim cepat kaya” atau "Multi-level Marketing" tetapi perniagaan affiliate yang mantap dan evergreen.

Anda perlu TAKE ACTION dan rajin sekiranya anda ingin berjaya bergelar seorang IM.

Peluang yang tidak diabaikan pasti membawa keuntungan! Mahu berubah kepada BEBAS HUTANG, BEBAS KEWANGAN? Saya akan tunjukkan jalannya!, jika mahu berubah BERTINDAKLAH CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!

 


Mulakan perniagaan affiliate?

Salam sejahtera pengunjung blog Hyprobulksms Affiliate Program Review yang dikasihi, apa khabar anda hari ini?

Sudah menjadi lumrah di Malaysia, apabila kita sebut pasal perniagaan perlu ada blog atau laman web (website) sahaja pasti ramai juga yang berkata "Saya belum ada perniagaan lagi yang patut saya buat, saya perlu punyai website atau blog untuk buat bisnes apa?"

Pada peringkat awal ini, semasa anda dalam proses belajar buat website atau blog, saya senang untuk mencadangkan anda menjual produk orang lain dan ambil komisyen terlebih dahulu, ianya sebuah perniagaan affiliate. Sampai sekarang saya tak pernah jual produk sendiri. Sebab jika kita jual produk sendiri, kalau tak laku dah tentu kita kerugian, itu semestinya tidak praktikal sama sekali!. Oleh yang demikian saya memilih program affiliate hyprobulksms, saya bukan hanya menerima komisyen, tetapi 100% keuntungan adalah milik saya!. Memang perlu bermodal untuk mendapatkan affiliate ini, banyak lagi program affiliate Malaysia di luar sana yang percuma menanti anda!. Anda boleh sahaja untuk tidak memilih program affiliate hyprobulksms jika anda tidak mampu bermodal untuk pakej yang anda mahukan. Jadikan program affiliate lain yang percuma sebagai pendorong anda untuk mendapatkan modal supaya anda dapat menyertai keahlian program affiliate hyprobulksms.

Bagusnya affiliate kerana kalau barang atau produk orang lain kita tak boleh jual itu pasti tidak menjadi masalah, kita tidak perlu menyimpan stok, sama juga dengan produk hyprobulksms di mana pelanggan hanya membeli sms semasa mereka mengeluarkan wang mereka dan kita mendapatkan keuntungan pasif. Kita menjual keahlian yang istemewa kepada pelanggan hyprobulksms kita. Sekali kita mendapat jualan 100% keuntungan menjadi milik kita, dan kita akan mendapat keuntungan lain setiap kali mereka membeli produk atau erti kata lain jika mereka mengeluarkan wang mereka melalui e-wallet mereka!

Anda punyai cara mudah untuk gunakan laman website replika hyprobulksms untuk mempromosi affiliate hyprobulksms anda dan seterusnya menjimatkan masa anda dalam pembinaan website atau blog dan email kempen. Jadikan ia sebagai satu batu loncatan kepada anda!. Anda sudah tidak perlu keluar modal apa-apa lagi, kerana anda telah pun layak untuk mempromosikan program hyprobulksms secara online, jika pernigaan offline anda masih lagi perlu membeli atau membuat flyers dan menyebarkannya secara meluaskan kepada setiap orang yang bakal menjadi prospek anda!.

Saya bukan hipokrit dan tak mahu jadi hipokrit! Anda jangan fikir program affiliate hyprobulksms adalah suatu perniagaan yang mudah untuk buat anda menjadi kaya!. Kalau setakat anda sanggup bayar sahingga RM 1000.00 untuk mendapatkan keahlian istimewa seumur hidup,.. kemudian mendapat kelayakkan untuk tidak perlu belajar buat laman web atau blog kerana cuma mengharapkan akan dapat website replika hyprobulksms yang disediakan oleh XTREME TEAM!. Baik anda lupakan niat anda untuk menjadikan diri anda seorang internet marketer untuk program affiliate hyprobulksms. Percayalah saya katakan anda tidak akan kemana-mana jika anda tidak punyai cukup ilmu sebagai internet marketer. Jadi, anda tidak akan cepat kaya dengan "hyprobulksms", lebih baik anda pilih program affiliate Malaysia ataupun program affiliate antarabangsa percuma atau berbayar yang lain. Tukar mindset anda terlebih dahulu untuk berilmu dan kaya!, bukan untuk kaya sahaja!.

Cuba jadikan program affiliate hyprobulksms atau program affiliate lain yang anda sertai sebagai kayu pengukur untuk anda mula menjana pendapatan online. Jika anda masih tidak semaksima mempromosikan hyprobulksms atau tidak mendapat downline lagi atau anda masih belum dapat menjual satupun keahlian, produk dan barangan atau perkhidmatan sekalipun dari apa sahaja program affiliate yang anda sertai... Jika anda masih tidak mendapat komisyen yang anda impikan adalah kerana bukan produk itu yang tidak bagus, hyprobulksms pembohong ataupun hyprobulksms penipu! (jika anda memilih hyprobulksms) atau kelemahan program affiliate yang lain yang anda sertai, tetapi mungkin kandungan website anda belum menangkap atau belum lengkap lagi, email kempen anda belum mencapai tahap yang diinginkan. Majukan dan perbaiki kelemahan bahagian tersebut terlebih dahulu! Oleh itu anda memang perlu berbekal dengan pengetahuan membuat laman web ataupun blog! Jangan terlalu mengharapkan laman web replika yang disediakan oleh program affiliate yang anda sertai sahaja dan jangan pindah program yang lain kerana itu satu kesilapan yang lebih parah jika anda tidak membetulkan kesilapan yang lama, kerana tidak mempelajari kaedah membuat laman web atau blog untuk melakukan pemasaran internet anda.

Jika ada mereka yang bertanya saya tentang pendapatan lumayan yang saya kecapi selepas menyertai program affiliate hyprobulksms, saya nampak mereka berminat betul untuk saya bongkarkan kepada mereka mengenai cara buat duit mudah atau cara untuk jana pendapatan online kerana mereka mahu menjalankan business plan yang serupa dengan saya! Tetapi dengan selamba dan perasaan bangga lagi tidak bersalah saya akan bertanya kepada mereka semula beberapa soalan cepu emas! Saya tanya kepada mereka sama ada mereka sanggup belajar atau tidak untuk ilmu pemasaran internet dengan saya? percuma dan berbayar jika perlu!. Jika mereka tidak sanggup, saya katakan kepada mereka yang adalah satu pembaziran menyertai dunia perniagaan affiliate, teruskan perniagaan affiliate hyprobulksms mereka atau apa sahaja perniagaan affiliate lain secara offline kerana hanya itu yang sesuai untuk mereka!

Jika mahu berniaga secara online mestilah ada ilmu pemasaran internet! Jika tiada lagi ilmu tersebut sila belajar dulu. Kalau dah tahu semua langkah-langkah tersebut, dengan peluang perniagaan affiliate apa-apa sahaja yang disertai mereka pasti akan berjaya! Bukan senang nak buat duit mudah dengan jana pendapatan online, ilmu pemasaran internet yang mereka pelajari bukan terhad untuk program affiliate hyprobulksms sahaja, tetapi ianya menyeluruh untuk semua model perniagaan.

Sekian sahaja perkongsian saya untuk anda di entri ini. Saya akan kongsikan banyak tips lagi pada entri yang lain, terima kasih kerana sudi membaca blog ini.

4 ulasan:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

semoga berjaya... :-)

sharemalaysia said...

Terima kasih bro, boleh jer kalau sama-sama kita berjaya.

Midnightsky said...

urm..salam..ermm..saya agak berminat la dgn affiliate marketing ni..tpi saya nak start out simple dulu..sbb i'm still 16.
tujuan nk strt internet business ni sbb nk standby bila dh hbs SPM. get it? haha..
sdg membut research about affiliate marketing thou...ad nasihat x? sbb agak keliru tentang perkara ni. tq

Sarah said...

Good info!

- http://dreamvacationlife.blogspot.com

Post a Comment

Pihak blog Hyprobulksms Affiliate Program Review sentiasa mengharapkan komen dan pandangan dari anda. Semua komen adalah DOFOLLOW. Sila komen dengan beretika, terima kasih.

Related Posts with Thumbnails

BlogMalaysia.com

Business Blogs - Blog Rankings Top Blogs Business TopOfBlogs Blogarama - Blog Directory Business Blogs Blog Directory hyprobulksms teknik pemasaran affiliate program affiliate Malaysia

Mengikuti Blog Ini